Saturday 23 February 2019

CHOC VANILA vs MEATBALL CHOP



Hi Korang 🙋‍♀️
Muncul lagi entri di tengah2 malam ni 😃
Aku akui mode kemalasan nak menaip tu memang bertempek je kat aku ha ha
Ni pun ntah tetibe rase nak menaip
Jomla borak2 jap sebelum tido
Dah tengah malam pun tak mengantuk lagi
Dah biasa stay up masa study dulu2
So dah terbiasa

Ok malam ni aku tak rasa nak makan pun
Just teman encik suami je
Tapi beliau pun tak tahu nak makan ape
Last2 order je menu ntah ape2 ni
haha



Aku order ABC CHOC VANILA
RM6
abc dia kisar halus
ada macam choc rice , hersheys choc dengan manik2 coklat tu
Total RM6
Rase? hmm biase2 je bagi aku
Dah tak tahu nak order ape kan haha



MEATBALL CHOP ni encik suami order
Rase biase je haha
Total RM7
Layan je sebab blur2 je kitorang nak makan ape
Last2 mendapat yang biase2 heee
Apepun syukur rezeki jugak tu



Encik suami yang tabah dengan peel isteri haha
Isteri pun tabah dengan peel suami
Dekat 9 tahun sudah usia perkahwinan kami
Tu pun masih belajar lagi peel2 baru yang timbul muahaha 😃



Dah makan manis2 encik suami tolong ambikkan air sejuk
Last2 beliau yang minum 
Tinggal seteguk je untuk isteri
Tabah je kan ha ha ha



So dah settle layan makan jom gerak balik
Esok nak masak bihun goreng
Aku masak lagi sedap hahaha 🤣

K lah
aku stop dulu
Nanti borak lagi k
daaaa
Sweet Dream Uolls 👌

No comments: