Thursday, 1 May 2014

Adeh malu ;p




Serba salah!
bila bos msg mengucapkan syabas di atas kerja yang dilakukan
padahal hal kerja sebenar cuma 150% dari 200% saja yang berjaya diselesaikan
tapi bos mengatakan syabas sebab berjaya menyelesaikan kerja sebanyak 200% tu
siapakah yang menyampaikan hal tersebut?
malu ok padahal tak sampai pun 200% tu
nak menjelaskan keadaan sebenar haku adalah sudah malu
walaupun haku tak bersalah tapi haku rasa serba salah ;p
adoiiii
esok haku akan inform kawan haku macam mana nak selesaikan hal ni toing! ;p
hari pekerja pun kami bekerja gigih tak???? ;p 
ok 1 lagi bila berhadapan dengan insan yang tidak membalas senyuman kita
fine boleh kah kita anggap insan sebegitu sebenarnye bukan tidak mahu membalas senyuman kita tapi sebenarnya mereka tidak perasan / tidak nampak / pemalu
bolehlah anggap begitu supaya tidak kita memikirkan perkara negatif terhadap mereka kan :)
balik keje terus gi uptown makan malam
makan2 memang membahagiakan ;p
menu kami malam ni :
encik somi : kueyteow goreng telur mata dengan air nescafe ais
haku : nasi goreng ikam masin telur mata dengan coconut shake

k balik umah layan cite Fist Of Legend
oh ye sebelum tu gi kedai gunting rambut nak gunting rambut encik somi
sekali bukak cite tu
balik je umah encik somi layan plak cite tu
mataku sudah mengantuk
esok nak keje lagi
pasrah ;0

No comments: