Saturday 26 May 2018

💓9 RAMADHAN 1439H💓



Cakkkk!!!!! 😄


Tetiba aku muncul kembali 😄

Selamat berpuasa rakan2 blogger semua
Maaple lame tak update blog ni
Kisahnya aku pun hairan dengan hp aku ni
Tetibe setting jadi lain 
Dah mcm tu aku pun malehle nak godek2
Merajuk dengan blog berbulan2 😄
Tapi selalu je bukak baca blog sendiri haha
Nak update tu yang problem sikit
So tengah baring2 lepas masak untuk bersahur jap lagi aku pun cube lagi godek2 ape masalah hp aku ni
Sekali lepas 4 percubaan taraaaaaaa
Happy gilos dapat masuk balik 😄
Terus update gituuuu 😄
So nantilah aku borak2 lagi sebab jap lagi nak bangun sahur
Tadi aku masak awal sikit tak awal sangatla dalam jam 12 tgh mlm jugak
Aku masak Ikan Masak Merah suami aku request sebab aku dah blur nak masak ape 😄
So sekarang ni aku dah pikio baik tanya suami aku nak mkn ape pulak biar beliau jadi tukang pikio pulak muahaha 😄


Selain tu aku masak sayur kacang buncis lobak merah kemudian rebus telur masin


Cukuplah untuk sahur jap g
Oklah tido dulu kang terlajak sahur tak pasal 😄
Selamat bersahur korang 🙋‍♀️

No comments: