Saturday 6 July 2019

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU 💖



Selamat berhujung minggu korang 😊
Ke mana je korang nak gi hari ni?
Atau selesa duduk di rumah saja santai2 lepak2 😄 apepun yang korang buat asal bahagia ok lah tu kan hehe
Aku duduk rumah je layan mata nak tertido pulak pagi2 hehe 😄
Maklumla pagi2 makan nasik kan 😄



Nasi Goreng Daging Merah aku punya
Oklah sedap jugak
Sambal tu pedas sikit tapi dekat licin jugak aku makan 😄


Nasi Goreng USA encik suami yang order 😃



Biskut kegemaran aku masa kecil
Rindu masa tu 😍


Jem Kacang campur coklat ni sedap jugak tapi aku lagi suka yang kacang saje 😊


Jem Kacang ni sedap makan dengan roti 😘


Biskut ni aku beli kat TF supermarket sebab hari tu aku ada testing macam sedap je hari tu
Bolehla buat makan2 sambil tengok tv 😃


Roti ni sedap ada perasa jagung , coklat , strawberry , blueberry
Aku beli di kedai RM2.10 tu je 😃



Potong2 roti macam ni buat sarapan pagi hehe
senang hidup 😃


Maruku RM5 ni aku beli kat kawasan klinik sebab pagi hari tu teman encik suami ke klinik
Nampak aney jual maruku terus belok beli maruku ni dulu 😃


Saje je try air ni ok lah boleh layan jugak 😄


Masa duduk santai di Tesco sambil tu order air ni share je dengan encik suami 😍 rasa? ok je lah bagi aku what to expect kan hehe

No comments: