Saturday 7 November 2020

SANTAI @ STARBUCKS

 


 

Malam lepas hantar daun limau purut dengan daun kari kat geng2 TXCJ aku ngan encik suami santai2 kat Starbucks

 


Sebenarnya seingat aku pernah sekali je masuk dengan sahabat aku lama dulu pastu ni kali kedua 😃 ni pun sebab aku takde idea nak makan2 kat mana pastu kenyang lagi last2 cuba je datang sini hehe


Sekali order dapat kad pulak apakah? 😄 kena datang lagi ke ni hehe cukup point dapat free minuman adik staff situ cakap aku ingat dapat botol air ke beg ke kan hehe


 Tof Nut Cru Frap - V RM19.50

                     Choc Upsd RM3

             Caramel Drizzle RM1.50

Frappucino Chip RM1

Cocoa Cappucino - V RM15.50

Espresso Shot RM1.50

Mac & Chese RM12.19

Nacho Chese sos RM1.40

Beef Ragu Pie RM9.92 

Dah siap makan semua rileks jap dekat setengah jam baru bangun balik rumah hehe 😃 oppss sebelum balik 8rumah singgah 7E jap beli roti dengan jajan 😄


 

 

 

 

 

No comments: