Wednesday, 29 February 2012

keje lain :)

hehe bukan dpt keje lain tp ade je urusan nak buat....hari ni cekmi akan ke satu tempat dan akan berjumpe dgn seseorang yang akan menentukan keputusan yg sekian lama cekmi dan kwn cekmi bertungkus lumus dan berharap...harap2 diterima amin..:)





menuju puncak ;0



semalam cekmi dan kawan cekmi farah ni menyetelkan segala dokumen2 penting untuk berjumpa dgn org penting di tempat yang penting untuk masa depan yang lebih gemilang....semoga semua dipermudahkan amin...





setelah 8 tahun kiniku kembali lagi :)



balik je tak lame somi cekmi balik ajak makan kat luar.....somi cekmi makan Nasi Goreng USA n cekmi makan kuey teow ladna kat Restoran Kuali Nabil....jap lagi nak ke rumah farah pulak ade keje sket nak settle.....




rilek je makan kat sini tp dah dekat maghrib so kene cepat2 makan ;0





tgh lapar sebab baru balik keje :0....somi cekmi order Nasi Goreng USA dia la.....nanti mmg kene gi USA ;0







Nasi Goreng USA kegemaran somi :)






kuey teow ladna cekmi....cekmi ape je boleh ;0







heh kemana pulak somi cekmi tu....rupe2nye nak mintak air suam segelas...;0...air suam mesti kene order....



si isteri lak khusyuk tgk tv..sementara tunggu encik somi ;0






sekarang dah jam 11.38 mlm..time tido..encik somi dah lame berdengkur..jom2 tido2 sok kije ;0



5 comments:

mamalieyna said...

waaa ni permohonan kerja la ni..nnti rekemen Has plak..hikhik.. good luck~

amy said...

TQ Has tp bukan permohonan keja ;0...hal lain ni :)

yana halim said...

sambung study ke?

amy said...

lebih kurang camtu la :0...harap2 dipermudahkan amin.....

amy said...
This comment has been removed by the author.