Wednesday, 17 December 2014

BERDEBAR2 DAH NI :)




Ok fine! :)

Orang lain yang masuk padang engkau pulak yang berdebar2 kan???? ;p

Oh tidakkkkk!! Dah kenape??? ;p

Tadi dah siap tanya encik somi lagi malam ni kita nak makan ape sambil tengok bola?? ;p hahaha padahal sebelum tu mulanya ajak encik somi keluar makan tomyam malam ni tapi encik somi la ingatkan malam ni kan ada bola boleh lak haku terlupa tarikh??? hehehe ;p

Memang over dah ni nampaknya ;p

Banyakla nak makan segala padahal kalau dah fokus tengok bola boleh jadi je makanan pegang je kat tangan sebab mata dah terpaku depan tv dah hahaha ;p

Memangla sebab kalau boleh tak nak terlepas sedetik pun aksi pemain2 Harimau Malaya beraksi malam ni tau! ;0

Memang one day kena masuk stadium jugak nampaknya baru puas hati haha walaupun tak dapat nak nolong masuk padang tolong sorak pun ok kan?? Ewah! Pitam! ;p

Atau nak gi lepak je kat kedai mamak pastu leh sorak ramai2??? ;p

Eh taknakla kang terover malu la aiiiii kihkihkihkih ;p

 sedar2 dah berdiri atas meja baru puas hati sorak hahahaha ;p

Hmm tapi ade jugak plan ke 2 tak payah makan ape2

 Cuma fokus je tengok perlawanan tu pastu baru keluar makan kat restoran yang dah jadi favourite haku tu hehe nanti haku cite sebab bukan semua restoran yang kene dengan tekak haku ni ;p

Rasenye mungkin plan ke 2 la kot ;0

K tak sabar2 nak tengok bola malam ni,tak sangka haku boleh jadi minat bola pulak padahal bola la haku paling tak minat dulu ekekekekeke ;p

K lah ade keroje jap..memangla haku ni sepanjang masa ade keroje walaupun tak nampak macam keroje kan cik yong??? Tetibe kan??? Hai cik yonggggggggggg Hahahahaha ;p


 daaa zzzzzzzzzz???? ;p

 jgn lupa tengok bola thailand vs malaysia malam ni kat tv9 :)
agak2 sape menang malam ni?
best kan main teka2 ni
so haku teka mestila malaysia menang kat thailand
pastu kat malaysia pun mesti malaysia yang menang ewah :))))
rakyat sejati ni :)
setia kepada negara :)
yakin boleh!!!!!










 

No comments: