Sunday 17 December 2017

SaTuRdATe Di PaWaGaM 😍



Hai Korang🙋🙋🙋

Tetibe je aku muncul kan lepas 3 bulan lebih aku tak mengupdate ape2 kat sini 😄

Aku ade je kat planet bumi ni ntah ape yang aku busy pun aku tak reti nak explain cewah 😄

Hmm ape ye nak cerita 🤔 maklumla lama tak menaip kat sini asyik menaip kat sinun je 😄 penangan lambakan socmed ginila jadinya 😃


Sebelum naik ke pawagam 😊 jalan2 sini memang ade nak beli sikit2 barang dapur so pas tengok cite baru nak beli sekali tutup pas turun dari pawagam 😆


Oklah korang aku baru je balik tadi dari Aeon Mall temankan encik suami nak tengok Star Wars 🙄 aku mulanya cuak jugakla nak masuk tengok sebab aku bukan peminat cerita Star Wars ni tapi dah takkan suami aku masuk pawagam aku lepak kat luar sorang2 pulakkan?😄 so pasrah je la layankan aje separuh hati muahaha 😃




😃 

Sebelum cerita start kitorang gi makan dekat Nandos cadangan encik suami 😄 aku ikut je tak kisah pun makan kat mana2 janji halalan toyyiban 😄 so aku order Chicken Burger dengan Spicy Rice encik suami order Chicken Trinchado dengan ice lemon tea
Makan cepat2 sebab takut terlepas cerita gitu 😄


Set ni harga : RM18.90


Set ni pulak harga RM10.90

Service Charge 10%
GST Charge 6%

Sebelum masuk aku gi order Royal Pop Corn , Pepsi dengan Milo Panas pastu terus masuk cari tempat duduk dalam samar2 tu sebab cerita dah start kitorang lewat 8 minit gara2 gi toiletla nak beli pop corn la hahaha 😄

Ramai juga layan tengok Star Wars ni , staff tgv cinema cakap cite tu box office tapi aku macam hmm ntah best ke idak 😄 sebab aku tak follow pun cite tu
Masuk terus duduk layan cerita rupanya best jugakla 😃 sambil tengok sambil sibuk makan minum hahaha



Dah habis tayangan kitorang pun keluar tengok ramai lagi tengah tunggu turn nak masuk dorang ambil jam 11 malam punya tayangan hmm habis lewat malam la jawabnya kitorang terus je balik tak singgah mana2 sebab esok nak keluar lagi gitu 😄 tapi tak plan pun nak ke mana lagi 🤔 esok je lah

Oklah korang nanti aku update lagi harap aku rajinla kan 😄😄😄
Wassalam 👌😊


No comments: