Tuesday 4 December 2018

JJCM @ ANI SAMILLA TOMYAM



Hi Korang 🙋‍♀️
Macam ni lah bila rasa nak menaip gambar pulak banyak dalam hp ni so marila kita update entri terbaru walaupun jam sudah menunjukkan angka 2.25 pagi 😃

Yang hairan tu segar bugar lagi mata aku ni ha sambil tengok tv1 cerita pada suatu ketika yang ke rumah budaya sarawak tu
Sarawak aku belum sampai lagi pastu antara negeri yang aku nak gi travel tapi aku nak gi ikut jalan darat saja haha baru adventure gitu kan 😃

Oklah sebelum aku cerita bukan pasal entri ni hahaha kang melencong borak bab lain pulak 😄 so kisah awal malam tadi dalam urusan ke satu tempat ni encik suami asyik kata lapar nak ajak gi makan so dari aku banyak kali dengar maka marila kita pegi makan dulu muahaha 😃

Aku sekarang ni kalau nak makan kat luar tu macam malas pulak sebab tak tahu nak makan apa pastu kat mana nak makan hmm baik aku masak lagi puas hati 😄 so masa on the way tu nampak restoran kak ani ni terus ajak encik suami belok masuk sini

So masuk & order nasik goreng je lepas belek2 buku menu tu pastu pelayan tu pulak rasanya orang thai so macam tak berapa fasih cakap & faham bahasa melayu hmm so order je lah ape yang nak dimakan janji perut kenyang malas nak fikir2 panjang 😄 



Dah order mehla selfie seketul 😃


Encik suami memang suka order keropok sementara tunggu menu utama sambil layan tengok tv depan tu 😃


Nasi Goreng USA tapi ada epal tepi tu 🤔 hmm rare kan hehe tapi ni encik suami yang order rasenye pun okla pedas sikit 


Aku order nasik goreng thai dah tu je 😄 kesian kat pelayan tunggu lame so pilih2 camtu je hmm 😂 tapi rase oklah tak pedas macam menu encik suami hehe


Ni pulak masa aku singgah kedai mamak dah ade tempat kawasan larangan merokok 😍 eloklah aman damai aku nak makan muahaha


Encik suami nak start baca doa makan dah tu udah2le selfie yang biniknye ni pun 😄😄😄

Oklah nanti kita borak lagi ok dah jam 2.44 pagi eden zzz dulu daaaa wassalam....


No comments: