Tuesday 26 February 2019

JALAN2 DI AEON MALL DAN GHOST PEPPER TWISTER




Hai Korang 🙋‍♀️
Aku taip ni jam 4.30 pagi
Aku tertido awal pastu terbangun dekat jam 4 pagi
So buat ape yang patut 
Pastu mata dah segar bugar ha ha
Mehla update sebab ade gambar 😄

Malam tadi aku dengan encik suami ke Aeon Mall
Saje je buang2 masa kat situ hehe
Last2 tak beli ape pun terus keluar gi makan malam
Nak makan malam pun jadi masalah sebab tak tahu nak makan kat mana ha ha
Last2 hmmmmmmm masuk KFC je 🤦‍♀️😄


Masa ni dekat jam 10 malam
Aeon Mall tak lama nak tutup
Aku lalu tepi kedai roti nampak ni
Ish sedap ke roti ni
Tengok je la tak beli pun ha ha


Aku order set ayam , cheezy wedges dengan fries
Air memang aku tukar milo taknak ais
Air gas memang aku tak berapa nak layan sangat
Layan bila teringin je
Banyak tukar ke milo tanpa ais
Lagi sedap 😗

Masa nak order pun aku amek masa sket sebab aku selalu blur2 tak tahu nak makan ape haha
Time nak pilih menu la time aku tak suke sebab kena fikir2 
Mesti staff amek order tu kutuk aku diam2 ha ha
Nak pilih menu pun susah ke? 😄
Menciklah 
Sebab aku tak suke buat orang tertunggu2
Walaupun sekadar amek order aku
Kang aku bangun gi amek sendiri kang haaa 🤣


Abam cuba menu terbaru KFC ni 
Namanya GHOST PEPPER TWISTER
Aku rasela jugak sikit
Okla boleh layan tekak aku ni
Ape je tekak aku tak layan?
Tolak kayu , batu serta menu haram je ha ha


Twister ni boleh beli set atau ala carte
Ala2 cam kebab jugakla
Tapi kebab arab lagi lah sedap 😄

Oklah aku stop dulu
Dah jam 5.18 pagi
Esok pagi aku dengan encik suami ada urusan sikit
Tapi pagi esok aku nak sarapan menu favourite yummy 
Ce teka apekah ia? ha ha 
Daaaaa 🙋‍♀️😍

No comments: