Sunday 3 March 2019

KARNIVAL HARI KETIGA DI MAPs



Sempena Karnival Maps @ Movie Animation Parks ni aku terjah sekali lagi sebab bulan March ni masuk adalah PERCUMA 😍
Nak main permainan dalam tu je kena bayar
Tu pun kalau korang nak main
Selebihnya tempat2 makan yang tak murah jugak tak mahal sangat2
Sesekali bolehla layan

Tapi aku makan dekat khemah2 karnival tu je sebab harga pun okla bagi aku yang tak kaya macam korang 😉
Janji sedap kat tekak aku hehe

Wefie sket seronok sampai untuk kali kedua 😍

Cuaca panas sempat je senyum 🤣
Panas macam dalam oven dah ni so cepat2 cari tempat redup ha ha


Asteroid Attack
Nak naik ke tak? Naik ke tak?
😅


Time tengahari lepas makan memang time tido haha 😄


Asteroid Attack ni aku tengok ramai je beratur naik haha
Korang memang beranilah berbanding aku yang nak pikir 1000 kali ni 🤣🤣🤣


Aku ambil gambar je ok tak naik pun haha jangan ingat aku naik pulak 🤣


Dalam perjalanan ke kawasan permainan
Luas tasek sini
Time tak panas berangin je
Best 😍👍


Jom makan lapaq dah ni ha ha 😉


Aku order laksa RM4.80
sedap 😍👍
Air aku order sirap selasih
segar je rase


Nasi Tomato Ayam Beriani RM7.80
sedap
menu encik suami order
Air lemon pudina RM2 pun sedap , segar je minum time cuaca membahang


Makan tengahari kat sini
Aku order laksa RM4.80 encik suami order nasi tomato ayam beriani
Memang sedaplah 😍👍
Hargai sangat bila penjual jual makanan seikhlas hati
Semua sedap


Yeayy dah sampai pun maps ni 😍
Orang dewasa bila datang tempat ni terus karakter akan bertukar menjadi kanak2 riang haha 😄
Ke aku je? ha ha


Encik suami awal2 dah surrender bila di tanya nak naik tak asteroid attack ni 😄
Aku pun tak pasti tahap keberanian aku nak naik permainan ni ha ha
Betul ke aku berani?
Nanti aku pikir 1000 kali dulu 🤣🤣🤣


Mata masing2 jadi kecik bila bergambar time cuaca panas 😅


Aku pun tak pasti kenapa aku datang sini time tengahari dahlah panas payung pun tak bawak pastu encik suami pun lupa bawak topi makanya layankan aje la kepanasan kat situ adeh 😂

No comments: