Tuesday 29 September 2020

MEKDI

 


Sebenarnya aku teringin makan 2 benda ja kat mekdi malam ni tapi aku tak faham kenapa lain pulak yang aku order haha mungkin kecewa 2 benda tu dah sold out pastu slide2 sendiri ja kat papan screen mekdi tu macam2 pulak menu yang ada terus main touch2 ja ewah 🤣 pastu encik suami cakap berapa dah tu syok touch2 ja kan sampai aku pun tak ingat apa yang aku touch tadi 🤣🤣🤣 bahaya sungguh


     Thai Milk Tea & Choc Sun RM3.76

 Aku nak mcflurry oreo sebenarnya dah sold out aku pilih menu baru atas ni hihi rasa? macam teh tarik tu la campur dengan coklat yang kita kerap makan tu 😄 sesekali oklah kalau selalu sendiri mau ingat aaaa 🤣



             Cheese Burger RM6.13

Aku dulu2 kan suka makan double cheese burger ni tapi malam ni aku tak touch yang double aku amek yang biasa jer 🤣 sudah2la double sejak dulu umur semakin remaja purba ni kenala jaga pemakanan kan supaya sihat & jelita selalu 🤣🤣🤣🤣 


RM10.19

Ayam goreng spicy ni encik suami yang pilih tapi aku share je pedas weh tapi pedas2 pun licin heran aku 🤣🤣🤣🤣

 Sekarang ni aku malas selfie2 bagai nak rak muka sendiri tapi sebab ada menu baru tepek pi la sekeping lebih eh? 🤣



                   FiletOFish RM7.55

Aku dah agak kalau encik suami yang ambikkan gambar faham kan 😃  



Nah setepek lagi lama tak selfie kan jadi belanja la gambar sendiri yang semakin remaja purba ni 😄


         Dah upload kan layankan je la 🤣


         Small Hot Teh Tarik RM3.63

                 Small Milo RM4.25 

Rilek2 je masa ni maklumla kehidupan ni apa yang kita tak suka itu yang kita kena hadapi sebab Allah S.W.T nak bagi pelangi lepas ribut taufan supaya kita jadi lebih kuat lebih menghargai segala2nya lebihlah 😃 aku sekarang dalam mode hibernasi bertahun2 tengah bersabar tengah perlahankan rentak di samping cekal hadapi semua benda mendatang sebelum aku speed semula lebih dari dulu2 Aamiin💪 

No comments: