Sunday 4 October 2020

BILA ENCIK SUAMI CUTI

 


Aku pantang je encik suami cuti 😃 jomla gi exercise haha kat mane lagi mestila dalam shopping mall 🤣🤣🤣 alah setakat window shopping jeeeeeeee panjang je tu kan tgkla jap lagi hahaha


Jangan lupa patuhi s.o.p tau walaupun hari ni tak ramai manusia sebab tu suhu dalam shopping mall ni sejuk je dari biasa 

 

Masuk 1 kedai ni pusing2 je cuba cermin mata konon2 nak pakai masa cuti2 nanti tapi cuba2 saje 😃 










            Testing sweater suit baru 😍


Memain je encik suami ni 😄 sekali datang sheikh beliau ade je peel tak dijangka keluar hahaha aku layankan aje laaaaa 😃

Aku kan malas nak selfie2 ni tapi dah cuba sweater suit ni layankan je la 🤣








Dalam shopping mall kan sejuk lagi2 hujan kat luar tu apelagi encik suami terus pakai sweater tadi 😄

 


Hasil window shopping asalnya yang tiada plan pun nak beli 🤣

Balik rumah aku masak nasik goreng je dengan minum air Honey Melon beli kat mall tadi sedap jugak rugi beli 1 kotak je hehe yelah mulanya nak rase je kan takut tak kena dengan selera aku sekali rasanya pasni kena beli lagi hihi 😄

No comments: