Saturday 24 October 2020

PART 10 : TRIP BIRTHDAY ISTERI2 TXCJ @ CAMERON HIGHLANDS

 


Sampai je di Ladang Teh Sg Palas lepas parking kami naik bas sekolah ke cafe atas hehe dulu takde perkhidmatan ni tapi masa aku gi tu dah ade takle penat nak menapak ke atas kan lagipun percuma je , kami lepak2 order air teh dengan pastri ayam & coklat sedap 😘👍lepas tu bergambar je lah sebelum turun menghala ke simpang pulai , Alhamdulillah cuaca bagus , jalan lengang , tak sesak senang kami nak ke mana2 sepanjang percutian kami dari 16 okt 2020 - 17 okt 2020 😍

  























             Alhamdulilah lepas santai2 di Ladang Teh Sg Palas kami bergerak turun singgah di surau solat semua terus turun ke arah Simpang Pulai , apa yang boleh aku simpulkan aku bersyukur sangat2 sebab Allah S.W.T permudahkan percutian Hari Lahir aku bersama kawan2 aku Qilah & Eqa 😍 sebab sebelum tu setiap hari aku berdoa semoga percutian kami menjadi kenangan yang manis tanpa sebarang masalah dan berjalan lancar , memang seronok sangat percutian pada 16 okt 2020 - 18 okt 2020 😍 dalam masa sama kita jaga kita tetap kami jaga ikut segala s.o.p dan yang paling penting hak Allah kita jaga terutama solat , kita jaga hak Allah insyaAllah Allah jaga kita dengan melancarkan segala urusan kita 😍 Alhamdulillah.....💖

No comments: