Friday 23 October 2020

SANTAI PETANG @ THE COFFEE BEAN & TEA LEAF

 


Bila suami cuti lampu nak keluar jalan2 pun bermula hehe 😃 dapat isteri yang tak demand lebih ni setakat jalan2 dalam shopping mall pun dah seronok dah 😄 dapat cuci mata tengok baju , kasut , beg je pun dah seronok hihi tapi agenda membeli tetap ada bila tiba masanya 🤣🤣🤣 dalam erti kata lain survey2 je dulu pilihan hati heeee



Berkenan pulak dengan baju berenang muslimah ni hehe sebab aku takde lagi baju berenang tapi berenang pun tak reti caner tu🤣

Dah cuci2 mata masuk Cafe Coffee Bean jap minum2 makan kek sebelum balik sebab nak tengok cerita kat tv 😄 hari ni aku order Salted Caramel Cake RM12.21 ( sedap ) , Vanilla Latte Regular RM14.33 ( sedap ) , Midnight M Choc RM13.01 pastu ada gov tax 6% RM2.37


Encik suami amek order 😍


Tunggu menu siap & dipanggil 😍☕🍵🍰







Sebelum gi cafe ni aku ada singgah kedai arab ni jual makanan menu2 negara dorang jadi sebab dah nampak & nak rasa aku beli 4 perasa ni hehe rasa? oklah rasa kacang2 gitu bolehla layan makan 😄



Malam aku gi pasar malam 😄 malas nak masak belilah makanan untuk makan malam sekali sarapan pagi esok hehe senang keje aku 😘


 

 

No comments: