Saturday 24 October 2020

PART 3 : TRIP BIRTHDAY ISTERI2 TXCJ @ CAMERON HIGHLANDS

 


Ok jom sambung trip besday aku dengan kawan2 hehe




Malam lepas sambut besday & makan2 sket kami pun gi Pasar Malam Golden Hill tu

Tak jauh pun dari perumahan Cameron Jaya tu 

Layanla suhu sejuk malam2 kan apalagi pakaila sweater tapi best hehe

Seronoknya andai dapat menetap di Cameron kan hehe mulalah aku berangan dalam suhu2 sejuk tu hihihi

Pasar Malam Golden Hill ni masih meriah cuma ada jual makanan je tu pun masa nak pilih makanan 3 kali jugakla kami tawaf haha aku macam tu la bab nak pilih makanan tak tahu nak makan apa kalau dah banyak pilihan hehe

Dah beli2 semua kami pun balik homestay makan sama2 aku beli ubi ungu rebus , udang celup tepung , kueyteow goreng , bihun goreng dengan telur itu je hihihi

Aku lupa amek gambar makanan mungkin lapar sangat kot hihi 😄

Dah kenyang borak2 sket sambil tengok tv sejuk2 kat ruang tamu tu pastu iron baju untuk pakai esoknya pulak terus masuk tido heee nak tido pun tak cukup 1 selimut comforter tu sejuk betul lah tapi tertido camtu je letih berjalan2 kot hehe




Ok jom sambung part seterusnya haha panjang pulak kisahnya trip besday aku dengan kawan2 ni kan berpart2 plak heeee...😄

No comments: