Saturday 24 October 2020

PART 6 : TRIP BIRTHDAY ISTERI2 TXCJ @ CAMERON HIGHLANDS

 


Lepas je habiskan masa di  Cameron Valley TS2 kami terus ke Sheep Sanctuary di Kea Farm sebab nak tengok kambing biri2 hehe kena bayar tiket RM8 pastu dorang bagi makanan kambing tu tapi qilah tak berani masuk duduk kat meja atas sebelum pagar masuk hihi aku pun berapa kali kena tolak dari belakang sebab bila kambing tu nampak kita pegang kotak makanan dia macam tahu2 je dia pun datang mintak aku terjerit jugak campur geli tapi saja aku nak tengok berani tak aku bagi makan kambing kat tangan hehe 🤣















Lepas je habiskan masa di Sheep Sanctuary kami pun berpecah sebab ade yang nak balik homestay rehat sebelum malam ni kami akan keluar lagi 😄 sorang lagi terus pusing2 area Tanah Rata tengok ape yang menarik sementara aku ke kedai Pak Tam suami aku nak isi minyak sebab kedai Kek Pak Tam depan Petronas je kami pun singgahlah , ada sorang je tengah beli lagipun kata Pak Tam pembeli kali ni pun area dekat2 je tu yang tak ramai sementara negeri2 lain ada yang kena pkpb jadi lepas aku tenung2 aku amek Parmesan Cheese Cake 3 bekas dengan durian crepe 2 bekas total RM60 balik homestay lepak makan petang dengan eka & suami je sebab qilah family masih merayau2 lagi hehe  







Alhamdulillah sedap2 pilihan aku hehe makan petang dengan eka & suami borak2 dalam homestay yang sejuk sampaikan aku kena beli selipar strawberry hehe sebab lantainya pun sejuk lagi2 bila malam hampir tiba bertambahla sejuk jadinya 😄




 Aku beli semua ni dekat kedai area dalam kawasan perumahan Cameron jaya je senang banyak pilihan situ senanglah duduk kawasan perumahan ni semua ada siap duit je lah hehe

Malam kami keluar lagi lepas maghrib ke mana? jom sambung part seterusnya...😍

No comments: