Friday 30 October 2020

SARAPAN DI IMPIANA HOTEL IPOH

 


Alhamdulillah pagi ni aku dengan encik suami gi sarapan di Impiana Hotel Ipoh , sekepala RM15 makanlah sampai kenyang dari jam 8 pagi sampailah 10 pagi hehe 😘


Encik suamila gi amek makanan 😄 aku kalau dah duduk makan pulak santai2 memang idakla nak rajin bangun gi amek kikikiki 🤣 



Menu pagi Jumaat ni Nasi Lemak Ayam Kari , Sotong Goreng Sayur , Mee Sup , Lontong , Omelette , Tomato Grill , Sosej Grill , Buah Tembikai dengan Tembikai Susu , Pau Kaya , Kacang , Kopi , Teh , Mango Juice 👍Alhamdulillah sedap2 semua



Bihun sup ni sedap encik suami kata 😘 aku tak amek pun sebab dah amek nasik lemak hihi memang sarapan orang kampung je perut aku ni 😄




Makanlah kami sampai 5 minit nak jam 10 pagi baru kami keluar hehe mengah nak habiskan tak baik membazir 😄






Cafe sebelah kolam renang je , nak makan di dalam boleh kat luar pun boleh tapi aku makan kat dalam saja layan aircond 😄


Dari tepi tingkap boleh nampak kolam renang kat luar tu , memang ada yang turun mandi budak2 pun ada

Dah kenyang mohle beredar sambung zZzZzZ 😄 encik suami la aku tak kikikiki....Sekian dulu ye daaaa 😍

 


 



 

No comments: