Friday 5 February 2021

SATAY AYAM , DAGING , KAMBING THAI

 


Hari ni aku gi Aeon Mall beli bahan2 masak sedikit sebanyak sebab barang2 dapur pun dah hampir licin hihi cadang aku beli untuk seminggu tapi aku rasa macam boleh tahan dari seminggu kot bukan banyak sangat aku makan jadinya masak sikit2 sekadar boleh kenyang je 😁

Balik dari Aeon Mall tu aku mintak encik suami berhenti tepi gerai sate tepi restoran mamak Alhamdulillah tak ramai orang lagi tapi elok je encik suami duduk tunggu order siap semakin ramai pulak yang beratur nak order sama hehe


 


Alhamdulillah makan camni je pun kenyang malam2 😁 aku kalau malam2 suka makan gitu2 je macam cicah biskut ke sapu jem kat roti ke tapi dah kahwin kena tanya jugak encik suami ha ha kang aku rasa bersalah biar beliau kelaparan dek makan gitu2 je malam2 heeeee 😄

 

 

No comments: