Thursday 14 October 2021

BESDAY AKU DI TAHUN 2021

 


 Alhamdulillah hari ni Rabu 13 Oktober tarikh hari lahir aku yang ke 40an plus2 ha ha dah semakin purba rupanya diri ini he he dan tak sangka dapat sambut ala2 kadar di kampung halaman tercinta ๐Ÿ˜ terima kasih kat adik beradik aku buat kejutan kek , pizza hut dengan hadiah perfume ๐Ÿ˜„ apapun syukur selalu atas kasih sayang Allah S.W.T dapat aku berada di kampung lepas 2 tahun tak balik ๐Ÿ˜‚

 


 Masa kek ni sampai aku baru habis solat zuhur tengok hp ade missed call 3 kali dari adik aku yang berada di KL lepas tu aku angkat call kali ke 4 sambil keluar bilik ke ruang tamu tengok2 anak2 buah aku Aidil dan Ammar pegang plastik kotak kek ๐Ÿ˜„ terus aku ucap terima kasih kat adik aku sekeluarga

 


Terus anak buah aku Arif potongkan ๐Ÿ˜„ bagi rasa sorang sikit dan kebetulan pak sedara aku pakcik lid Asri ada datang rezeki beliau dapat makan2 sekali Alhamdulillah 


Masa ni penghantaran pizza hut dah sampai ๐Ÿคน‍♀️


 Sedap ๐Ÿ•pizza ni alhamdulillah ๐Ÿ˜

 


 Pizza ni pun sedap cuma pedas sikit tapi anak3 buah aku pun boleh makan cicah dengan sos cheese tu ๐Ÿ˜˜


 Ammar ni kadang2 mesra kamera jugak ๐Ÿ˜„ sebelum dia terkam pizza tu baik cepat2 selfie sekeping ha ha ๐Ÿคฃ


     Adik aku bila nampak ada kereta datang terus panggil aku ambikkan barang aku pastu aku macam eh bila aku ada order barang lak tapi tak banyak cakap cepat2 pakai tudung & mask keluar rumah gi ambik hehe ๐Ÿ˜„ gambar ni si deliver hadiah tu lah yang ambik sambil ucap Happy Birthday ๐Ÿ˜


 Cepat je ucuk2 ni menempek hehe sebab dia dah nampak coklat dalam tu ๐Ÿคฃ


     Macam hantaran je hadiahnya hihi ๐Ÿ˜ 


 Hadiah perfume dari adik & anak3 buah tersayang ๐Ÿ˜

 Dah berabad aku tak pakai perfume ha ha sebab aku sejenis semua nak buat kerja cepat bagi aku perfume2 ni jatuh no ke berapa ntah yang aku akan guna atau bila aku rajin atau bila aku ingat ha ha ha dasyat kan ? ๐Ÿคฃ


Tak sabar dia nak coklat ferraro roshelle tu ha ha aku pun tak sempat nak makan tapi ok je bukan aku tak pernah makan sebelum2 ni kasi can lah kat generasi2 seterusnya kan ๐Ÿ˜„

 

No comments: