Friday 3 December 2021

SANTAI2 DI ZULYAHYA STEAMBOAT & GRILL

 


Alhamdulillah lepas selesai urusan aku dengan encik suami gi makan malam kat Restoran Zulyahya Steamboat & Grill di Meru ni

Walaupun jam 4 petang tapi tetap makan untuk dinner sebab makan awal hehe 😃 


Tumpang duduk kejap depan pintu masuk sebab kami pelanggan pertama sampai😄


Nasi Butter Seafood Telur Masin Shell Out
RM38 / 2 Pax
aku asalnya kenyang lagi makan pagi tadi tapi dah encik suami nak cuba set ni makanya faham2la kena la aku makan sekali tapi licin je ha ha 😄


Jom makan , masa ni takde ramai orang sebab petang baru bukak aku dengan encik suami masuk lagi seminit nak bukak hihi 😄


Surau pun ada disediakan tingkat 1 , lelaki dengan wanita di sebalik tirai hehe ada aircond ok selesa sangat & senang je nak jumpa surau ni dari pintu masuk pun boleh nampak 😊👍


Nak manja2 kan diri bagi kaum wanita bolehla tempah pakej2 kat Bidadari SPA ni , tingkat atas restoran je , boleh call no tu 😊 aku insyaAllah nak santai2 dengan geng2 TXCJ nanti 😍💪

Alhamdulillah lepas makan2 solat kami pun bergerak pulang kenyang sampai malam hihi 😍


No comments: