Saturday 10 September 2022

SARAPAN ROTI SOSEJ

 


 Hari ni aku rasa macam rajin sikit nak masuk dapur buat sarapan gara2 selalu rasa macam makan sarapan kat luar tu ada ketidakpuashatian bila makan tu heee yelah sebab air tangan orang lain kan tekak lain2 kadang ada yang tak kena dengan selera aku hmmm baikla buat sarapan sendiri kan camtu 


Roti tu aku gelek2 dengan gelas bagi lenyek supaya senang gulung dengan sosej yang aku rebus awal tadi , nak cari penggelek kek ntah mana aku simpan malas pulak aku nak selongkar itu yang aku capai gelas je janji dapat lenyek roti tu ha ha 


Dah siap bahan2 roti aku celup dengan telur pastu salut dengan serbuk roti terus masuk dalam kuali , balik2 kan sesekali sampai nampak macam garing2 sket terus angkat 

 


Alhamdulillah menjadi jugak roti breadcrumbs aku ni hihi , suka tengok chef2 masak tapi aku ni biasalah nak datang aura rajin masak tu macam nak tunggu emas gunung furat muncul je heee layan makan sambil minum milo o panas...syukur pada ALLAH S.W.T atas rezekiNya hari ni....

No comments: