Wednesday 11 January 2023

SANTAI PETANG DI RASA2 SERI MALAYSIA


Macam biasa bila habis urusan dunia yang tak habis2 tu terus kami cari tempat santai2 isi perut pulak :) kali ni aku teringat nak cuba menu baru dekat Cafe Rasa2 Seri Malaysia tapi bila dah sampai menu tu dah takde jadi kami tukar je menu yang sedia ada :0 kami jenis ok je tak kisah pun janji dapat santai sekejap pun dah ok Alhamdulillah :)


Dalam cafe tu ada kami je hehe eh mana pi orang2 lain? mungkin masih bersantai2 di bilik masing2 kot tapi masa kami tunggu order tu adala 2 orang lagi masuk rupa2nya staff atas HSM jugak order makan :)


 Lepas tengok senarai menu aku order Nasi Goreng Chicken Chop 2 harga RM38.21 untuk 2 orang , Fresh Apple RM6.90 dengan Kopi O kampung Ais RM4.75  


 Alhamdulillah menu2 pun ok je pada tekak aku ayam dia sedap berjus garing dengan sos lada hitam dia  pun sedap pasni aku nak cuba lamb chop pulaklah kalau ada rezeki ke sini lagi :)

Bismillah...jom makan , aku sebenarnya cari kedondong / amra asam boi tu tapi kat cafe ni takde jadinye tu yang aku order fresh apple nak lebih kurang je rasa dia hehe terbukak mata minum sejuk2 ni kan :0 

Dah siap makan rehat jap sebelum bergerak pulang , Alhamdulillah atas rezeki hari ni :) 

No comments: