Monday 13 March 2023

SARAPAN DI IPOH STATION CAFE

 


Pagi ni kami cadang sarapan kat cafe ni , lama dah tengok usha2 tapi tak pernah pun singgah jadi hari ni jomlah cuba :) bukak dari 7 pagi sampai 12.30 tengahari je


Masa kami sampai tak ramai lagi datang sarapan jadi bolehla pilih meja makan , lepas dah order tu satu2 pelanggan masuk , hari bekerja pun boleh tahan lagi2 hari minggu kan mesti penuh je :) ruang pun luas banyak meja2

 

Aku kan suka air green tea tak kisahla panas ke sejuk jadinya aku pun order Teh Hijau Leleh ni harga RM6 sekali encik suami pun nak hehe tapi sedaplah :) aku tanya encik suami ade ke org minum yang dalam piring tu hihi encik suami kata ada je :0


Aku pun cubalah Roti Benggali Kacang Pool ni harga RM6.50 rasa? oklah licin aku makan walaupun kacang2 ni aku kurang sikit nak makan sebenarnya :0 

 

Bila dah tanda menu pilihan tu pergi kaunter bayar terus , keseluruhan harga sarapan pagi ni RM30.40 yang jadi mahal menu encik suamilah hehe :0 sesekali ok lah.....................:p


Ni ha menu sarapan encik suami Big Breakfast harga RM11.90 :) nugget tu sedaplah sekali sos2 dia licin jugak encik suami makan hehe

 

Deko dinding kreatiflah tema menu2 yang ada kat cafe ni :) , Alhamdulillah syukur atas rezekiNya kenyang makan roti pun pagi2 

 

No comments: