Friday, 25 March 2011

JuMaAt 25/3/2011

Hari ni gi keje cam biase..ade ke cam tak biase?? ;0



...> pagi2 lagi dah nampak kapal terbang ni..org2 besar ke?..:)




..> makan tengahhari tadi..yumm2



..> akma & alep



..> baru nak start makan ;0

Hari ni somi cekmi balik tghhari..musykil nape balik awal..

balik kang lah tanye..

ingat nak gi jumpe tuan rumah nak beli rumah tp cam tak tau cara nak beli lak..

takpe bawak berbincang dulu ;p

k lah balik dulu somi cekmi dah tunggu kot kat stesye LRT..

Adiosss...

malam dah takde idea nak makan ape..so paling mudah buat je la nasi goreng hehehe..



...> somi : yang cukup tak sayur sawi je...
cekmi :okla tu dari makan nasi goreng takde sayur ;0



...> cekmi : selawat dulu bang bila basuh sayur tu bang...
somi : hehehe yolah2..



...> tadaaa nasi goreng vege satu kuali siapppppp ;0



...> cendawan masak black pepper..yummy.cendawan kan feveret cekmi..;)



...> so apa tunggu lagi..mari kite bedallll hahaha ;0

2 comments:

Shaharatul Akma said...

hihi test2..

AmY s said...

test jgn tak test wakaka ;0