Tuesday, 29 March 2011

SeLaSa 29/3/2011

hari ni cekmi bangun awal jugak tp still lagi lepas solat subuh tido balik hehe..

bila somi cekmi kejut jawapan cekmi mesti kata ..alah lg 5 minit ok..;p

lepas tu cekmi n somi pun gi keje la mcm biasa..hari2 mcm biasa..

sampai je kat lrt kawan cekmi akma msg bgtahu gaji dah masuk..yahuuu..mmg rase mcm hari ni masuk..:)

terus gi beli majalah aniqah n santai..top up jugak hehehe..cepat je nak perabihkan duit yeeeeeeeee..haippppppp.

then sampai je opis terus je wat ape yg patut.



...> ni auntie letchumi tgh breakfast lontong n nasi himpit..tp banyak pedas katanya..tak habis makan sorg..so cekmi n akma sharela sket2..hihihihi ;p

time tgh hari cekmi n akma gi makan kat restoran tarbush..



kitorang order nasi beriyani ayam..keropok papadom n air teh pudina..akma amik air strawberry..









dah kenyang tu kitorang pun balik dgn kekenyangan ok..

malam ni maybe cekmi n somi gi uptown 24..tp tgk pada keadaan jugak..coz ni rase mcm dah kenyang je..kang gi sane makan lagik..huii bile nak turun berat??? ;p

k nanti cekmi sambung lg

2 comments:

Shaharatul Akma said...

mkn..jgn xmkan..hahaha

amy said...

betul betul betul..;p