Thursday 31 January 2019

KLINIK CAFE



Tetibe aku muncul kembali 😃
Sebenarnya mode nak menaip tu paham2 je la 
Ni pun aku menaip jam 8.38 pagi
Tetibe rajin nak update 
Baik cepat2 menaip sebelum mode malas tiba
🤣🤣🤣


Al kisah ni cerita semalam
Encik suami cuti so pagi2 ajak sarapan dekat klinik cafe
Aku suka sarapan sini santai je pagi2
Punca utama ada menu kegemaran aku
LAKSA 😄


Sini ada tv jugak dengan tak ramai orang sangat pagi2
So aku pun buat keje blogger haha
Paham2 je lah 😄
Aman misi selfie2 aku muahaha 🤣


Hi encik suami 😍
Sy suka kalau hari2 awak cuti
Tapi rupenye mimpi je la haha
Ok dah jangan merepek lebih2 🤣
Ok menu pagi kami yang sangat sedap
pagi2 dapat laksa memang bestlah 👍


Bahagian kuih muih kat klinik cafe tu
Rambang mata aku
Macam nak ambil semua je haha
Sabar2 
Astaghfirullahal'azim 😄


Sikit lagi aku nak ambil popia tu haha
Tapi memandangkan aku dah order laksa so cancel sebab kang perut meragam makan pedas2 pagi2 ewah
Sejak kawen dengan orang pantai timur ni perut jadi mengada pulak haha tak boleh makan pedas2 pulak padahal sebelum kawen tak pedas tak umphh la kan hmmm i dont know why 😂


So sarapan pagi kami di pagi yang santai 😗
Tu pun ada hati nak bangun ambil nasik goreng lagi tu haha
Eh2 bawak2 istighfar 🤣


Blogger + kamera 
bak irama dan lagu 😃


Eh tetibe ade roti kek
Al kisah pastu ke kedai roti biskut
Borong roti2 untuk sarapan pagi hari2 berikutnya
Senang keje aku
Kalau tak asyikla nasik lemak 🤣
2019 ni kan nak lebih healthy gitu hehe

Oklah aku stop dulu sebab rasa lapar haha
Nanti aku update cerita seterusnya
Bye korang
Have a nice day 😍

No comments: