Tuesday 11 May 2021

MENU 29 RAMADHAN 1442H

 


Hari ni menu berbuka aku rasa nak makan durian 😄 beli sebiji je lepas pilih2 , durian dari Thailand fuh jauh tu menu aku hari ni hehe merentas negeri nun 🤣 

Tinggal lagi aku masak nasik , siapkan kuah santan campur garam sikit pastu sediakan gula , alhamdulillah ringkas je nanti sahur pikir ape nak masak pulak 😁 

Balik dari Mydin tadi beli sikit lagi bahan2 nak masak menu untuk pagi raya dengan beli kasut raya ewah warna pink lagi 😄 raya2 nak pi mana ja pakai dalam rumah je la amek mood raya pkp 😂😂😂


Pilih punya pilih aku ambik yang ni , isi dia oklah semua elok je alhamdulillah berbaloi la dengan harga RM40 tu 😘 

 


ada 12 ulas durian dalam sebijik tu alhamdulillah elok2 semua 😍👍 


Beg raya warna kelabu kasut raya warna pink hahahaha  gasak je la 🤣

 



Encik suami tak biasa makan camni hehe maklumla orang pantai timur lain cara menu masak duriannya tapi takpe ikut cara orang jelapang padi dulu sebab berkurun aku tak makan camni 🤣 tapi bila encik suami dah rasa hmm sedap jugak katanya hehe


 Alhamdulillah selamat berteraweh 😍💪

No comments: