Thursday 6 May 2021

RAMADHAN 23 @ CLOVER HOTEL

 


Hari ni encik suami cuti jadi aku ajak beliau gi pos tudung mak aku yang tertinggal dulu masa datang rumah aku , nak tunggu aku balik susah pulak dengan segala pkp ni kan aduila apala dah jadi dengan dunia sekarang kan? dah akhir zaman makin tunggang terbalik takutnya semoga Allah S.W.T sentiasa lindungi umat islam semua Aamiin..💕


Baju kelawar RM10 je beli kat Mydin 😁 dah aku tak bawak baju tido kan tu yang sambar 1 tu hehe cantikkan? 😁


 Sebenarnya aku nak beg ni je hehe tapi coklat dia pun dah sedap okla kan 2 in 1 😄

 


Tak plan pun nak menginap sini cadang nak usha2 baju raya je tapi tup2 encik suami check in sini aku ok je lagipun jauh nak balik rumah cewah 😄


Berbuka puasa di Restoran Nasi Ayam Penyet , ramai juga berbuka di sini aku order Nasi Ayam Penyet set dapat sekali Air Teh O Ais encik suami order Nasi Ikan Bawal Hitam dengan Pandan layer Teh pastu aku tambah Tauhu , Telur & Tempe Alhamdulillah sedap & kenyang 😘 sebelum tu aku gi tapau donut Big Apple 12 pcs



 Taip sambil mengunyah tau hehe 😄


Tunggu azan berkumandang pastu pandang kiri belakang haha camtu kan tengok ade ke yang dah berbuka 😄


Alhamdulillah sementara tunggu waktu berbuka jomla baca doa apa2 😍


Disediakan 2 sabun mandi ni okla kan ikut standard hotel



Tuala staff hotel akan bagi masa daftar masuk


Ada tv kat dinding tu , ada kettle dengan 2 gelas air


Tempat ampai baju , oklah sehari semal je kan 😁

Bagi aku oklah menginap di sini sehari semalam 

Cadang sahur pagi ni 24 Ramadhan jam 4 pagi nak keluar gi mcdy seberang jalan hotel dah terbangun jam 4.30 pagi dengan encik suami pun kata sejuk aircond semua jadinya malas pulak nak kuar pagi2 😂 jadinya sahurla kami dengan donut , kit kat coklat & air mineral je heeee apepun syukurla kan 😄


Lepas siap sahur semua tunggu solat subuh sambil layan tv cerita ape ntah 😄 pastu apelagi sambung ZzZzZzZz la sampai check out jam 12 😁 Sekian cerita menginap di Clover tanpa dirancang ni 😍

 


Jom check out keesokkan harinya 😄 memang check in untuk istirehat je lepas berbuka puasa

 


Lepas check out tak terus balik hehe 😄 singgah khemah2 bazar 'aidilfitri ni jap belakang mydin je sempat la aku sambar baju dengan encik suami beli seluar pastu baru balik rehat2 , sekian balik rumah apelagi sambung tido la dah puasa kan bukannya boleh masak2 awal2 lagi hehe 😁 

No comments: