Thursday 3 June 2021

DINNER SECRET RECIPE

 

Alhamdulillah...Semoga kita semua pada hari ni berada di bawah lindungan keselamatan dari Allah S.W.T Penguasa Sekelian 'Alam...Aamiin....💖


 Aku order 🧀🍰Cheese Cake sedap 😘👍 encik suami ordee Creme Brulee Cheese Cake sedaplah jugak tapi aku punya cheese cake lagi sedap hihi 😄


Nasi Goreng Satay ni aku yang order 😘 malas aku nak masak malam2 sesekali je bermalasan hehe 😜 


Nasi Kerabu Daging Rendang pilihan encik suami 😁 orang pantai timur kan lama tak balik kampung rindu menu2 negeri beliau hehe tunggu semua dah ok barulah dapat balik kampung tapi bilakah? selagi tak habis wabak ni semua pun stay @ home je lah


Alhamdulillah 😍 sesekali layan makan malam macam ni sedap jugak 👍  Oklah aku taip ni sambil tengok John Torode's Korean Food Tour 😁 lockdown ape je boleh buat kat rumah kan?😄 isilah masa dengan perkara2 berfaedah untuk diri & keluarga 💪 Semoga Allah S.W.T membantu kita keluar dari apa yang tengah berlaku sekarang , Aamiin...💖

No comments: