Monday 14 June 2021

SUAMI MASAK : MEE GORENG MAMAK

 


Hi pagi ni korang sarapan apa? 😁 pagi ni encik suami yang masakkan sarapan , beliau masak mee goreng mamak katanya , teruja je aku nak rasa air tangan encik suami 😄 jarang masak tapi sekali tunjuk bakat kalah chef2 1 dunia ha ha 🤣👍 


Kalau beliau masak aku dilarang duduk di dapur 😅 maklumla aku ni jap gi ada ja benda nak dipotpetkan hihi tapi aku lagi suka biar beliau je masak baru lah boleh rasa masakan asli dari beliau sendiri sedap ke idok hihi 😁


Korang tengok menu mee goreng mamak suami aku ni 😄 ya ampun aku terfikir macam nak encik suami masuk kulinari bukak restoran je kikiki sedap weh beliau masak sesekali sampai aku rasa nak beliau masakkan je hari2 haha 😍💪

Oklah weh aku pun dah habis sarapan , ade keje sket nak buat lepas makan je rasa nak tido ni tapi baru bangun tido tadi takkan nak sambung tido kan? 😂 maklumla hashtag duduk di rumah ni nampak bantal je jadi dugongla hari2 camni hihihihi aku la bukan korang 🤣....k lah nanti sambung lagi eh take care 💕

No comments: