Friday 14 October 2022

SANTAI BESDAY @ FOODS PROJECT CAFE

 


Alhamdulillah...ulang tahun kelahiran aku tahun ni yang ke dot dot dot :0 hehe semakin purba dah :0 kami hanya makan2 di Foods Project Cafe yang tak pernah aku jejak lagi sebelum ni :0


 Pening dah kami nak cari cafe ni hehe lepas berpusing2 cari terus tanya pekerja kedai yang tengah rehat , rupanya depan padang tu je hehe :0


 Alhamdulillah ada meja kosong , kami datang pun bukan hari minggu , kalau hari minggu aku rasa cepat penuh je kan

Santai & tenang je makan malam ulang tahun kat sini , banyak menu sedap2 , kalau nak makan kek boleh je beli kat sebelah cafe ni :)


                  Buku menu sedap2 ;)


 Aku order air blackcurrant lychee RM6 , encik suami order air nescafe panas RM4.50


 Encik suami order Ikan Buttermilk RM16 , sedap


 Ikan fillet ni rasa rangup2 dengan kuah dia pun sedap


 Menu aku masa ni belum sampai lagi :0


 Aku order Grilled Chicken Pasta RM20, sedap


 Alhamdulillah...tak rancang pun nak makan sini :)


 Dah jom makan tepon boleh letak tepi :0


 Dah kenyang jomlah balik hehe tak ramai pelanggan dah nak tutup cafe sket lagi


 Bergambar di luar cafe nak balik rumah dah :)


 Nanti boleh singgah lagi sebab banyak menu belum dicuba rasa hehe termasuk kek2 dan juga pastri2 yang nampak menarik dari luar , aku tak masuk pun cafe bakery sebelah tu takut rambang mata tengok hehe :0

 

 

 

No comments: