Sunday 30 October 2022

SANTAI PETANG DI TASEK TAIPING

 


Alhamdulillah kisahnya semalam kami ada urusan sikit kat bandar di raja sebelum tu jom isi perut dulu :0 maklumla aku sejenis orang yang ambik sarapan pagi2 :) 


Pagi2 kami singgah sarapan di Medan selera Silveritage jap aku pilih kuih2 yang jarang aku nak masak atau makan :0 kalau masak sendiri macam banyak sangat kan jadinya baik beli je lah hihi manakala encik suami dah makan menu nasik :0 beliau dengan nasik ni bak irama dengan lagulah heeee :0

 


Milo aiskrim dinasour ni aku order tapi encik suami yang tolong ambikkan kat kaunter bila siap , sekali sampai depan aku terkejut sikit sebab kemain besar cawannya haha jadi kongsi je lah dengan encik suami walaupun beliau dah order teh o limau panas pastu yang abis awal tentulah aiskrim tu hihi sedap layan makan dalam suasana hujan lebat , kena jugaklah tempias hujan kat situ tapi tempias2 manja je :0 


Satay ayam dengan daging ni encik suami yang order dalam RM11 camtu , rasa memang sedap cukup rasa semua :) 

 


Kueteow goreng ni aku yang order , tekak rasa nak layan makan kueyteow pulak petang2 kan hehe jadinya aku order kueyteow goreng daging harga dalam RM8 camtu tapi sedaplah aku tambah telur goreng sama , selain tu kalau nak kerang pun ada bagitau kat tukang masak tu je  

Banyak lagi menu kat medan selera ni nanti kalau datang lagi bolehla cuba menu yang lain pulak kan , Alhamdulillah....:) 

No comments: