Monday 24 October 2022

SARAPAN DI BANDAR AGACIA

 


 Cantikkan bangunan2 di bandar agacia tu? :) nak bergambar pun cantik , masa aku gi tu dah ada kedai kopi melayu nama Akif Ayra Coffee Cafe jadi aku pun ajak encik suami masuk , dekorasi cafe pun cantik & selesa 


Tak dinafikan aku agak suka tengok bangunan ni Menara Agacia iaitu Champ Elysees , cantik & eksklusif nampak dari jauh :) 


 Dah sampai depan Cafe Akif Ayra Coffee ni jomlah masuk :) aku order Hazelnut Coffee , Chicken Mushroom Pie dengan English Breakfast manakala encik suami order Cucur Ikan Bilis dan Sos dengan air Caramel Coffee Smoothie , Alhamdulillah sedap :)


 Dah cuba sarapan nanti bolehla cuba makan tengahari atau malam pulakkan :)


 Masa ni ada aku , encik suami dengan pasangan anak beranak sarapan sini jadi tenang je lah makan santai2 :0


 Hazelnut Coffee yang sedap & cantik :)


      Chicken Mushroom pie sedap jugak :)


                   English Breakfast 


            Air encik suami order , sedap


                Cucur Ikan Bilis dengan sos

 

Alhamdulillah...dah kenyang sarapan jomlah balik rehat2 dulu :)

 

 

No comments: