Tuesday 7 February 2023

RESTORAN TERAPUNG ANAK PERAK

 


Lama aku tak menaip kan :0 malam ni aku rasa nak menaip pulak sambil melayan anak kucing yang asyik nak menggigit ajak lawan2 tu haha nantilah aku update pasal anak kucing aku ni tak terbuat2 lagi entri untuk dia :0 jom terus baca 


Tak pernah2 nak singgah restoran ni sebelum ni ingat tutup ke rupanya bukak dari jam 9 pagi sampai 11 malam hehe asal aku tak pernah singgah sini eh? :0 tu pun bila urusan kami dah selesai rasa macam nak makan santai2 je lalu sini jadi jomla cuba :)

 


Laluan masuk restoran , luas kawasan dia memang sesuailah nak santai2 makan sini menu pun banyak kena scan QR Code untuk order rambang matalah tengok menu2 yang ada hihi ;0 aku memang jadi tak tahu nak pilih menu byk2 ni heeee 

 Encik suami cuba makan bihun singapore ( RM7 ) ni rasa dia sedaplah kat tekak aku bolehla order kalau datang lagi sini kan :)

 


   Lychee kang ni lama aku tak makan tu yang order je lah :0 ( RM7 ) 

 Asalnya aku order Satay Kambing tapi takde pulak masa tu jadi aku tukar fish & chip je lah sebab rasa kenyang lagi makan nasik pagi tadi :0 rasa pun sedaplah kat tekak aku :) sambil tengok ikan lompat2 dalam tasik depan tu :0

 


Alhamdulillah selesai makan jomla balik dah maghrib pun :0 nak tenang makan elokla datang awal atau lepas solat kan hehe tapi kalau ada surau kat sini bolehla lama2 sikit duduk2 :>

No comments: