Thursday 23 April 2020

ALA WESTERN MENU DINNER KAMI




Menu western dengan milo o panas 😘
Terdiri daripada Ayam Goreng , Telur Rebus , Burger Daging dan Ayam Ramlee , Sosej Ayam , Timun , Tomato , Cheese Keping dan Sos Blackpepper
Bakar dalam oven


Siap sudah menu western kami malam ni
layan makan sambil tengok Haramain Backpackers
Aku harap sangat suatu hari nanti aku nak travel camni dengan suami aku bestkan backpackers ke 1 dunia 😃


Alang2 ade cheese aku hiris nipis2 letak je atas tu
ntah jadi camne la nanti bila dah masak 😂


Aku try & error je last2 ok jugak macam sate jadinya haha tapi eksklusif sate la mane nak jumpe sate camni kan? 😃


Asalnya aku takde idea pun nak masak macam mane haha ikut kepala otak aku je 🤣 bila dah siap nampak menarik pulak pastu kenyang je makan camni malam2 boleh buat masa sahur jugak nanti menu ni kan 😃



No comments: