Tuesday 21 April 2020

MAGGIE MAMAK SUAMIKU MASAK



Musim PKP ni ade para suami yang habiskan masa duduk di rumah je kan? 😃 
Samalah suami aku 😄
Makanya hari ni aku bagi can kat suami aku masak tengahari untuk kami berdua
Menu yang beliau cadang Maggie goreng mamak Aku ok je tak kisah pun
Lagi teruja nak rasa hasil tangan masak beliau hihi
Aku memang tak tolong langsung kat dapur
100% bagi peluang beliau masak
Aku cuma tukang sibuk ambik gambar je 🤣
Ok jom layan gambar2 yang aku sibuk sangat tadi haha


Ewah ada sosej lak tu 😃
Mana nak dapat?
Kat umah aku je ade menu camni muahaha















Ok dah rasa
Aku bagi 5 Bintang haha
Suami aku ni rupanya ada bakat masak
Rasanya lagi cekap & sedap dari aku kalau masak rasanya 😃
Hmm terus terfikir nak bukak RESTORAN
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Oklah aku nak merapu la jap gi tu
Baik aku stop dulu haha
Aku kekenyangan ni
Sebab layan menu bawah ni
Mulanya aku layan makan epal je
Sekali encik suami cakap perutnya kriuk kriuk 😄
Terhasilla menu ala western kononnya ni


Ingatkan cukupla layan epal je
Sekali? 🤣


Aku goreng ayam celup tepung serbaguna
Rebus sosej daging
Goreng keropok
Hias dengan tomato dengan salad

Alhamdulillah 
Kenyang amat2 😄



No comments: