Thursday 9 April 2020

MAKAN MAKAN MAKAN



Alhamdulillah
Syukur selalu atas rezeki dariNya
Aku taip ni pun dah jam 4.23 pagi
Masih tak mengantuk time2 camni
Ke sebab banyak tido je hari2 hehe
Makan tido tengok tv sekarang ni
Ni pun tv on je 
ntah cerita ape rase macam cerita makanan jugak haha
Tak boleh keluarkan sekarang ni
Harap2 cepatla semua selesai pastu kita dapat hidup normal macam dulu
Tak sabar nak keluar jalan2 hehe
So aku update je lah gambar2 makanan
Sebab ade je gambar so letak kat blog je lah



Sayur simple je aku goreng
Asal nampak sedap & kenyang 



Ayam Masak Merah




Masak Singgang Ikan


Terkurung bersama kek2 ni memang membahagiakan haha


Every hour layan kek haha


Nasi Goreng Sate dengan Ayam Crunchy


Kawan encik suami bagi
Memang licin la bila makan dengan kuah rojak Mak Bee tu hehe


Ade nasi lebih masak nasik goreng je
Simple janji kenyang sudah hehe



Kueh Cara
Nyums..


Bihun Goreng in the house



Layan makan dengan keropok ikan
Yummy sedaplah


Supper kadang aku buat nesoat susu ni
Layan berita sorang2
Encik suami dah tido time ni haha
Aku memang camni
Suka tido lambat


Som Som
Sesekali buat sedap jugak layan


Gula merah makan dengan som som
Makan sejuk2 memang yummy lah


No comments: