Friday 24 April 2020

PUASA 1 : PUDING LABU SUSU



Selamat Berpuasa , Berteraweh , Bersahur ye korang 😊
Macam mane teraweh korang dalam waktu PKP ni? harap semuanya baik2 saje ye
Ade hikmah kenapa semua ni terjadi
Lepas hujan lebat selalunya Allah S.W.T berikan kita pelangi yang indah
Hanya SABAR & byk INGAT padaNya
InsyaAllah ALLAH S.W.T akan berikan hikmah dan pahala atas keredhaan kita 
Aamiin..💖

Menu ni aku dah siapkan semalam
Sebab siangnya mcm byk je hal2 lain aku nak buat 😄 
Dah siap letak je dalam peti ais
Siap menu berbuka sampingan ni hehe
Oklah jom layan je gambar2 puding ni...😘

👩‍🍳🍮PUDING LABU SUSU

Agar2
Gula
Labu
Susu Cair
Susu Tepung

( Selamat Berbuka Puasa ) 😘





Sayur Labu Air ni aku tambah menu berbuka nanti sebab menu sahur yang aku masak semalam masih ada 😃 simple2 je aku masak sebab mode biase2 je sekarang hehe tunggu mode rajin aku muncul baru masak best2 sket




Alhamdulillah 😘

No comments: