Sunday 26 July 2020

JJCM DI PORT LI GAMI CAFE





Update : mlm raya haji aku gi makan malam kat cafe ni lagi 😃 tapi makan ringan2 je tak nak nasi lepas fikir punya fikir aku order Char Kuey Teow Special dia ada telur dengan udang pastu order air teh o panas suami aku order milo panas sampai2 je makanla kami bertemankan takbir raya 😂 aku tak dapat balik raya sebab suami aku cuti sehari je 😂


 
Ok lepas rasa Char Kuey Teow Special ni serius memang sedap 😘👍 kuah dia tu aku rasa pertama kali rasa lain dari char kuey teow yang pernah aku makan sebelum ni kat kedai2 makan lain , sampai licin pinggan hahaha aku cakap dekat suami menu2 cafe ni semua kena dengan tekak aku sebab tu kerap je aku datang sini haha bila menu sedap dekat satu2 kedai tu memang akan kerapla muka aku dengan encik suami nampak kat situ 😄

Malam ni aku tak masak sebab tak beli bahan2 dapur pun tambah aku pun tak tahu nak makan ape 😄 hujan pulak malam2 ni nak keluar tapi aku dengan encik suami keluar jugak hehe makan dekat2 rumah je tak yah jauh2 sebab tak rajin pulak nak ronda2 jalan2 cari makan 😄


Aku order Oriental Chicken Butter Rice dengan Horlicks panas , sejuk2 order western food je sebab aku tak tahu tekak nak makan ape 😄 rase2 nak makan kueuteow sup tapi biasela lain yang difikir lain pulak yang di order muahaha 

 
Encik suami order Lamb Grilled Blackpepper Sauce dengan air Teh O Limau suam sedap jugak lamb grill tu nyums 😘

Setakat kami makan di situ memang sedap je kat tekak Alhamdulillah...😘👍

 

Nasi Goreng Udang Petai memang sedap 😄👍tengok berapa banyak perkataan sedap aku bagi untuk menu2 kat sini kan hehe


Roti Titab Special ni aku try masa balik dari bbq hari tu saje santai2 makan petang pun sedap je 😄 ape je tak sedap kat tekak aku ni kan haha
 

Nasi Ayam Golek ni pun sedap 😘
 

Encik Suami cuba Nasi Goreng Ayam Penyet pulak , pun sedap aku rase 😃 rasenye kan menu2 kat sini kena je dengan tekak aku


Nasi Goreng Ikan Tenggiri ni sedap je kat tekak aku 😃 saje cuba menu lain pulak kat Cafe ni 👍

No comments: