Sunday 5 July 2020

IKAN SARDIN MASAK SAMBAL TEMPOYAK



Lamanya aku tak menaip kan 😃
Itulah bila penyakit M hinggap
apa pun tak boleh haha 😄
Tiba2 malam ni rasa nak menaip sambil tengok cerita hercules encik suami yang bukak 😃
Aku takla layan sangat sebab bukan cerita yang aku suka nak tengok 😄

Oklah balik tajuk asal hehe
Sekarang ni masak sambal tempoyak dah jadi salah satu menu kegemaran aku dah 😃
Aku masak sekali harung haha senang sebab tak rajin aku nak masak banyak kali boleh? 😜😄
Tapi sambal dia sikit pulak apapun jadilah asal nampak jugak sambalnya tu 😃


Menu sayur pulak aku letak bendi , telur , tomato nampak menarik je kan hehe
Bila mode rajin on memang rupa menawan sket menu aku 😄
Tengokla masa mode M tu hinggap timun dengan salad dengan tomato je makan mentah2 hehe 😜😄



Aku sekarang ni sakit gigi on of 
hmm layankan ajeeeee 😜😜😜
Harap cepatla ok kan 😃
Oklah doakan aku rajin update blog ye hehe
Wassalam.....daaaa 🙋‍♀️

No comments: