Thursday 9 July 2020

JJCM RESTORAN MAMAK AL HIJRAH



Malam aku kuar dengan encik suami ke Aeon Mall
Cadang nak makan malam situ
Sekali dah pusing2 nak tutup dah 😃
Aku cari bahan2 nak berbbq minggu ni
Ewah tapi takpe banyak lagi kedai makan di luar
Paling dekat restoran mamak ni lah
Lama tak datang lepak makan kedai mamak
Rindu roti canai hehe
Tapi masuk2 je terus ke bahagian beriyani order haha
Sebab situ selesa pastu ada aircond 😄
Hehe kemain kan sejak pkpp ni pilih tempat yang tak sesak sangat situ adela 1 family makan ramai2 tapi 2 meja je so ok lah 😃


Staff bawak buku menu
Macam2 nak cuba
Tapi encik suami pilih Pot Beriyani Chicken tu
Set 2 Orang
Aku ok je 😃
Sebab aku pun tak tahu nak pilih yang mana
Ikut hati semua aku nak pilih 😄
Pening betui 🤣


Lama tak lama sampaila menu kami 😃
Rasa oklah walaupun pedas2 sket
Licin jugak kami makan
Encik suami tu nampak macam nak tambah lagi je hehe 😄
Eh cukup2 
Makan dengan mata ok 
Bukan dengan perut hihi
Alhamdulillah....


Lepas makan apelagi balik la ke pangkal jalan 😄

Kucing2 bawah ni bukan aku bela pun
Tapi dah memang jadi port lepak dorang 😃
Tetamu datang mestila aku hidang makanan minuman kan 
Sekali berketurunan dorang pergi datang umah aku 😄





No comments: