Monday 10 August 2020

APA AKU BELI DENGAN RM50 E-WALLET TOUCH N GO

 

Hari ni baru aku ada kesempatan keluar gi shopping mall nak try guna e wallet rm50 tu 😄 mulanya aku nak guna untuk makan2 tapi ada yang kata guna cash saje ade yang kata line slow ade pulak kata sistem down dah 4 hari hmmm terus aku ke mall beli bahan2 dapur je 😄 tgk2 kat kaunter ada touchNgo e wallet tu hehe yahuuu bolehla cuba , tapi once jejak dalam mall tu terus aku blur aku nak beli ape sebenarnya ni hehe 🤣 maklumla duit gov bagi mcm tak reti pulak nak guna haha tapi bila dah guna pastu belek2 baru rasa lagi mudah beli bhn2 atau ape je altiviti kita guna e wallet ni ada cash back lah ada discount lah mcm2 lagilah 😍👍

Ni lah hasil tangkapan di mall tadi 🤣 masa ni aku tunggu suami aku beliau ke toilet sebentar 

Susu pekat kat umah habis jadi aku amek 1 je tak berani amek byk2 😃  

Pastu aku amek biskut ni , walaupun ade je lagi biskut2 lain tapi yang ni biskut cicah kopi kegemaran dulu2 mesti ambik jugak        

Mengenangkan jem coklat kacang ada lagi aku capai jugakla roti gardenia ni 😃

Ada pagi tadi aku buatkan kueyteow sup kat encik suami ingat pagi esok bolehla buat lagi sup ayam ke makan dengan kueyteow kan 😘 alang2 kasi licin kueyteow takla bazir je kan hehe


Tiba2 encik suami ambik beras ni ewah2  😄 so tak bykla sgt brg2nya sebab dah hamek beras ni kan sebab baki e wallet aku R.0.75 ajerrr pasti haha

Pasni aku rasa mudah je lah nak shopping ape2 tinggal nak scan je kat kaunter pakai e wallet ni kan 😃 

Apepun Alhamdulillah...berjaya jugak aku belajar cara2 guna & belanja e wallet ni 👍😍  

 

 

No comments: