Saturday 8 August 2020

NASI LEMAK SAMBAL PETAI vs KOPI MADU KELULUT

 

Pagi ni aku cuma goreng ikan masin dengan telur je sebab malam tadi aku dah masak nasik , buat sambal petai , goreng ikan bilis dengan hiris timun makanya bila pagi mudah je lah kerja aku kan 😄 bila rajin je aku masak la nasik lemak ni haha bukan senang nak rajin kan kihkihkih 

Cara aku masak nasik senang je , aku cuma tambah hirisan halia , halba , garam dengan santan

Kebetulan bahan2 memang dah ada tu yang jadi nasik lemak tu 😃

Dah tekan ON kat periuk nasik aku goreng ikan bilis pastu buat sambal petai , dah siap semua baru aku hiris timun

Siap semua baru ke ruang tamu rehat2 layan tv atau social media 😃

Pagi aku cuma goreng telur dengan ikan masin pastu panaskan yang aku masak semalam 😘
Alhamdulillah pagi2 makan nasik lemak kenyangnya tu lama la sket kan 😃 layan pulak dengan Kopi Madu Kelulut sedap ni memang terbaiklah pagi kami 😍👍


Korang nak rasa Kopi Madu Kelulut ni bolehla roger2 aku 01110756170 suami aku jual 😍 sekarang ni memang kami hari2 layan kopi ni sebab banyak khasiat dia untuk kesihatan kesegaran sepanjang hari , sedap pun sedap 👍 

No comments: