Saturday 15 August 2020

MAKAN TENGAHARI DI FOOD COURT AEON KLEBANG

  

Hari ni encik suami cuti , jadinya aktiviti jalan2 on macam selalu kalau takde ape2 nak buat di rumah 😃 encik suami nak gi jumpa kawan beliau ada urusan sket aku macam biasa ikut je lah ke mana2 pun 😄 aku kan suka je jalan2 ni hehe best betul hidup tanpa terikat dengan tempat kerja macam dulu2 seperti burung bebas di angkasa menyanyi riang sesuka hati tanpa rasa tekanan atau bosan dengan perangai manusia2 di luar sana yang penuh dengan agenda tersendiri 🤣 gitu permulaan entri aku haha

Di food court lepas pusing2 tengok menu2 kami stop di gerai nasi thai , masakan thai memang cukup rasa kan tu yang kami pilih gerai tu 😄 

Encik suami order nasi daging blackpepper sauce dengan telur dadar , sedapla jugak 😘

Aku order air mocha choc , rasa oklah share dengan encik suami 😃 biasala aku selalu tak habis minum membazir je jadinya baikla share je hehe


Aku order Nasi Goreng Jawa , sedaplah jugak licin aku makan hehe ke sebab tengah lapar 😃 dapat pulak panas2 kan , dah selesai semua jalan2 kat daiso & diy jap cari hadiah besday kami pun balik 😍

No comments: