Saturday 22 August 2020

CEKODOK PISANG RANGUP

 

Hi korang wat ape je hari minggu ni? Aku santai2 tengok Asian Food Network sambil taip entri ni dengan bunyi orang mesin rumput kat luar tu 😉 dalam kepala ingat nak keluar cuci mata cari baju2 warna kelabu tema jimba2 dengan kawan2 coming soon ni trip keeeee biarlah rahsia dulu hihi 😉 baru perasan aku dengan encik suami takde baju jalan2 warna kelabu , nampak gaya kena lah gi cari aku 3 pasang encik suami 3 pasang sebab trip nanti 3 hari 2 malam , tengoklah kalau rajin nak keluar tu kan harap2 tak hujanlah 😄 musim hujan kan sekarang...

 Pagi ni aku masak cekodok pisang lepas sekian lama aku tak masak menu berasaskan pisang haha padahal sedap je kot cekodok pisang ni kalau masak tiap2 hari pun tak jemu 😃

 

 

 Aku masak cekodok pisang ikut resepi atas ni , memang menjadi & sedap 😘 rangup je bahagian luar makan panas2 adoilaaaa sedap sungguh haha begitula bila lama tak masak cekodok pisang ni kan 😄 

Pisang ni aku beli kat kedai runcit dekat2 rumah aku je , selalu lalu memang nampak je pisang bergantungan tapi tak rasa pun nak beli padahal sedap tu buat cekodok pisang kan hehe atau menu2 lain 🤣

No comments: