Tuesday 13 April 2021

JJCM @ NIN'S CABIN

 


Esoknya nak teraweh & puasa malam sebelum tu aku gi makan malam kat sini sempena nak puasa 😍 lepas maghrib terus datang Alhamdulillah ada meja kosong di dalam kalau lambat sikit memang penuhla meja2 kat dalam ramai yang datang makan2 sini sebelum puasa bawak keluarga makan2


Santai2 je maklumla pertama kali datang sebelum ni lalu je 😁 

 

Masuk2 je terus pelayan tanya datang berapa orang beliau tunjuk meja yang ada & sesuai untuk 2 orang duduk mengikut sop

 

Dah pilih menu buat kerja2 sampingan sememtara tunggu pesanan disiapkan 🤣


Air pilihan encik suami Nutella Chocolate , sedap encik suami kata licinla beliau hirup hehe 😄 


Aku order Air Salted Caramel ni pun sedap jugak antara minuman yang disyorkan order 😘👍

 


Encik suami order Nasi Goreng Ayam BBQ oklah rasa tapi sedap lagi yang aku order muahahaha 😁 



Aku sebenarnya nak order menu lain tapi entahlah tiba2 aku pi sebut menu Nasi Goreng Kampung Ayam Blackpepper ni haha tapiiii Alhamdulillah sedap kot 🤣🤣🤣 mungkin aku ni orang kampung tu yang order ala2 kampung jugak hihi

NaSi GoReNg KaMpUnG & Ayam LaDa HiTaM 

 Dah makan semua apalagi jomla balik esoknya dah nak teraweh & berpuasa kan 😍 Selamat Berteraweh & Berpuasa kat korang jugak semoga Ramadhan kali ini jadi Ramadhan terbaik di akhir2 zaman ni Aamiin...💖😍💪

 

No comments: