Sunday 4 April 2021

MAKAN MALAM DI PAKEEZA RESTORAN IPOH

 


Makan malam minggu lepas aku dengan encik suami cuba pulak di Restoran Pakeeza ni , memang selesa & eksklusif tempatnya , menu2 pun sedaplah kat tekak kami laki bini hehe tekak korang wallahua'lam 😁

 


Atas meja ada menu pencuci mulut ni aku pilih Almond Kulfi tu harga RM14 rasa oklah boleh layan yelah tekak orang melayu nak cuba menu2 asing ni kan asal boleh terima & halalan toyyiban on je lah 😁 

 


Pertama kali masuk & nak cuba menu2 di Pakeeza ni 😁

 


Almond Kulfi RM14 ni sampai dulu 😁 sebelum tu pelayan akan tanya nak makan sekarang ke lepas makan menu2 utama jadinya aku mintak awal je lah malas nak order banyak kali hehe

 


Aku order Carrot Juice RM9.50 encik suami order Ice Lemon Tea RM8 order carrot juice saje je nak segarkan mata katanya 😄

 


Tak lama lepas tu sampai menu utama Briyani Meal ni pilihan kami mutton selain tu boleh pilih nak chicken atau beef harga menu ni RM24 & rasanya alhamdulillah sedap & portion banyak 😁 aku kan tak makan banyak sangat 5 suap mula rasa kenyang tapi makan perlahan2 habisla jugak 😂 boleh kongsi 2 orang 1 pinggan tu aku rasa hehe

 

Encik suami macam biasa jap je licin makan 😁


Alhamdulillah syukur atas rezeki dari Allah S.W.T yang Maha Pemberi Rezeki 😘💖

Service Charge 5% hari tu sebanyak RM3.98 & Service Tax 6% RM4.77

 

No comments: