Friday 9 April 2021

MAKAN MALAM DI SECRET RECIPE

 


Hari ni encik suami ajak makan malam di luar hihi seronoknye bila dapat jalan2 cari makan ni kan ha ha pastu destinasi tempat makan suruh aku yang cari hmm ini masalah sebab aku tak tau la nak pi makan tang mana 😅 sebab aku rasa aku masak lagi sedap muahaha yelah ikut sedap tekak sendiri kan kalau makan di kedai kena ikut tekak tukang yang masaknya 😁


Last2 kami ke Secret Recipe je haha 🤣  konon nak layan makan kek2 dulu sekali tengok menu ada menu baru iaitu Secret Recipe Special Geprek RM21.47 apalagik order 2 set sekali rasanya sedaplah takla pedas sangat

Pastu aku order air Latte Hazelnut panas RM9.40 dengan Ice Blended Cappuccino RM10.26 encik suami punya order

 

Lepas makan alhamdulillah kenyang tak order pun kek haha celah mana nak sumbat perut dah penuh kan 😄 rehat2 lebih kurang terus gi maghrib dengan isyak dekat surau


 Takde orang sangat masa ni santai2 je 😘


Lepas tu encik suami nak cari seluar terus beli sekali baju kat sini seronokla tu 😄 takpe2 aku pun dah order beg raya hahaha advance kan padahal puasa belum mula lagi 😄 


Singgah Diy dengan Jaya Grocer kami pun balik , esok nak gi sarapan dengan geng txcj lama tak kuar mana2 sejak pkp ni tu pun salah sorang tak dapat datang kalau sarapan cukup semua lagilah seronok 😍

No comments: