Wednesday 1 June 2022

SINGGAH DI TEMPAT MEMANAH

 


 Aku sebenarnya dah beberapa kali jugak lalu kat tempat memanah ni masa selesaikan urusan2 luar tapi sekadar lalu je lah tak rasa nak berhenti tengok tapi ada hari tu aku terus suruh encik suami belok masuk tempat ni hehe ada beberapa pemanah tengah berlatih memanah situ


Kagum aku tengok pemanah2 ni baguskan libatkan diri dalam sukan sunnah nabi ni dapat melatih minda & fizikal kita supaya disiplin , fokus  & cekap

 


Sebelah kiri aku pun ada lagi pemanah2 tengah berlatih , bestkan ada alatan memanah sendiri... 


Masa ni aku dengan encik suami tengah borak2 dengan sorang coach memanah boleh je nak cuba memanah situ tapi masa ni kami nak tengok je dulu last masa aku cuba memanah pun tahun 2011 dulu masa gi bercuti kat Bukit Fraser

 


 Encik suami cuba alat memanah sorang pemanah muda , berat betul masa aku try angkat hari tu ha ha macam mana lah beliau berlatih hari2 dengan alat memanah berat ni kan hihi tapi mungkin dah biasa jadi ok je lah kan

 


 Nak berlatih pakai alat memanah ni pun ada teknik2 aku pun tengok je hihi


 Berat weh alatan memanah ni hehe macam mana lah bawak alat ni sambil berlari2 dalam perang ke kan

 


 Tapi kalau hari2 berlatih baru lah cekap kan? insyaAllah ada rezeki bolehlah 

 


Kemudian Kami gi makan sebelum balik 

No comments: